2022年4月25日 星期一

復課日支援組

今日係幸男既復課日,做老豆既我釋出最大既善意-送番學~畢竟九月份就升中一,到時仲俾唔俾你送番學都成問題?
原本話一點放學,但原來十二點十個字就放學,我又遲咗少少出門,結果幸男係校門外等咗我近15分鐘左右,多得同學阿媽代為看管。收納好書包就直取燊光,享受無倒汗水既堂食。幸男都好耐無出街食晏,網課時間都係我出去做FOOD PAPA。
幸男做功課,我就搞衞生,放茶點時間叫幸男讓出枱角,以便我打咭扮休閒~
晚餐同幸男搭巴士出市中心,因為台灣女生收到仲攞到壽司郎既飛。人家笑幸男著到好似<IT狗>既男B,顏色配搭(綠衫+卡其褲)又幾似。

PS:變聲在即,要多啲同幸男錄短片,記低佢既擬BB嗲聲先。