2022年7月7日 星期四

父子晚飯

今晚台灣女生有約,騎愛駒同幸男去咗置樂食晚餐~
雖然有餐牌,但都係叫客人用智能電話嘟QR code落柯打。貴為父親大人,當然託幸男做點餐助理~
原本擔心walk in無位,原來又唔係滿客,我哋揀咗bar枱望魚缸。
手安格斯牛肉烏冬有啲煮過籠,韌咗少少….我照舊回收幸男唔食既筍片。
我揀咗日本特盛岩蠔,蠔上舖有三文魚子,海膽同魚子醬,不得了既組合~蟹肉忌廉薯餅就同幸男分黎食,味道一般,可以多啲蟹肉就好了。
雖然三多利啤酒買一送一,但渣車兼載人,所以齋飲茶。幸男杯巨峰乳酸竟然用啤酒杯上,令我無言以對…
串燒有鐵板助熱,可惜無實體餐牌上既魷魚鬚。
評估失手,食埋幸男剩落既烏冬都係爭啲,臨尾落多個吞拿魚壽司。等咗好一陣先上枱,要幸男碌住電話黎等我。埋單後,騎TMAX番屋企,唔知幸男仲會坐我後座到幾時呢?
PS:朝早落雨,望住天文台APP話十二點左右停雨,點知一落燊光外賣柯打無耐又落一浸。冒雨出車,番到屋企就出太陽!!外賣都未食就要快速抺車同換衫沖涼.....