2022年7月23日 星期六

準升中生家長

尋晚至同幸男說教,原定台灣女生今晚有約,故今晚既父子晚餐環節,顯得氣氛一般。晏晝問幸男想食鮨亭定千鮨壽,幸男揀後者,話多啲選擇,於是騎TMAX出發。大個啦,開始機不離手,有自己既想法,自己既群組,自己既天空,只望品行上唔好太走樣。
嗌咗鰻魚芝士青瓜巻,貪佢夠頂肚,打吓底先~幸男就揀咗蟹子同松葉蟹棒壽司。
其實幸男睇中咗呢度既串燒,堂食的確比媽媽買既外賣版脆口及香熱。
幸男無兄弟姊妹,家中獨佔關注,平日受盡家長及長輩們既溺愛。疫情下,無咗旅行為名既一星期待人接物調整計劃,平日亦無咗每星期既特選自付營虧星期天,幸男自理責任及態度不自覺地走下波。復課後,幸男亦習慣被編排得密麻麻既項目,踢波,升中講座,同輩聯誼…少了點一家人既親子時光。
明明個燉蛋應該係前菜,但食到尾段至上.......
仲有少少未飽,睇價錢做人,揀咗吉列蠔,但食到最後一舊前就突然飽(結果都食埋佢)。
由於臨尾無晒白桃味雪芭(開頭有問定是日雪芭,但無留定),所以去咗樓上買GELATO。原本幸男話要芒果味,但我見有一對男女問職員攞試食,於是我叫幸男試吓益力多味先。幸男試味後,捨棄咗芒果味。
朝早去天水圍濕地公園草坡影小學畢業相,人家上到的士至發現帶漏畢業袍果頂帽!先影咗我哋一家既家庭照,我就上uber,番屋企攞番頂帽再飛跑羊去濕地公園…為咗連戲,我將恤衫摺好(到埗至換番),著另一件飛車,免得整皺同被冰巾整濕衫領。

PS:升中既家長,開始退下前線,默默支援追夢既昔日BB。關愛會變得囉唆,説教亦變得煩厭…