2022年11月6日 星期日

水戰

台灣女生有約,今日由我帶幸男去踢波,昔日藍天既隊長已成為友隊既球員。
開賽前大家都爭取時間熱身,我亦為相機熱身,trial and error式算取最平衡既設定。
表現一般,中途有教練商議踢法。
又俾天文台呃,原定係踢完波至落雨,我一心預幸男的士番屋企,我就騎愛駒買嘢食番屋企。
A7 III冒雨拍攝,熙迅家長借咗把遮俾我,但我都要不時抹機同鏡。
大家都不諳水戰,控球跣腳,射門失焦,撲救甩手.......
先大敗於屯門隊,小勝譚伯羽1:0,負陳瑞芝2:4(幸男OG),小組出線止步。臨尾先至開始細雨,解散前為大家影張大合照,以鼓勵各位既努力。
噏住濕襪濕鞋去食麥當勞,幸男高咗之餘,食嘢亦多咗,一個麥樂雞餐加份雞翼都未夠飽,結果要食埋我讓出既半份薯條。
一對耳機兩份分,一齊邊食邊睇車路士對阿仙奴,半場就騎愛駒歸家。

PS:夜間拍攝運動主題既質素太粗糙,唔通真係要試用RAW作比較??