2008年5月31日 星期六

心病

今晚同andrew係大排檔食飯,之後上佢屋企坐多陣同飲嘢.正當準備開紅酒之際,收到老豆電話,話心悸兼訓唔到,呢幾日都係訓唔得好,想去睇急症....

向andrew告辭,截的士去急症室搵老豆,唔知點解等好耐至有車....到埗打俾老豆,話做緊心電圖,就快出黎.等極都唔見,聽廣播叫老豆去8號房見醫生,於是走去撞吓.

醫生話雖然心臟有啲發大(始終年紀有番咁上下嘛),但心電圖正常,似係心理因素居多.本來老豆唔太願抽血驗心臟酵素,但係俾我講多兩句,就乖乖就範.

係等照x光時,我同老豆話不如搬出黎,無謂對住老媽屈到病,大佬又唔會點埋佢,老媽日鬧夜話,毫無尊嚴同溫暖.

食過藥,同老豆搭的士去我屋企坐吓,播擺酒既dvd過佢睇.期間老豆有參觀我屋企,有傾有講,係梳化閉目養神.雖然力勸老頭子搬出黎,但老豆依舊唔想放棄自已後生建立既家,縱使愛已經不再存在.老人家無信心去改變生活模式,可以理解,但見到老人家生活得咁委屈,確實不是味兒....

安慰說話講過了,支援計劃提過了.收到電話得知血液報告無異樣,用愛羊送老豆番屋企.幫老豆戴上"士啤"頭盔,手腳唔太方便既老豆總算安全坐上後座(老豆好似對坐電單車後座幾有興趣,話未試過,記得老豆話後生時渣過大膽電單車).
路程雖然只係十分鐘之內,但我永遠都唔會忘記呢程車,呢位後座乘客.

ps:同老豆玩咗鋪wii釣魚game(想起細個時同老豆大佬一齊玩任天堂紅白機既時光),雖然佢話低能,但玩起上黎都有笑.好想氹佢玩多啲game,輕鬆吓,但老頭子始終婉拒咗.