2008年5月20日 星期二

休班天,下雨天

番完夜班,起身換衫出去最近幫襯開既士多,堂食雞脾薯條.地方又幾企理,座村屋都好似係新起咁.
食飽就行出去巴士站,見到著住雨褸既郵差,冒住雨踩單車收信.令我記起細個時被問到第時想做咩時,有諗過做郵差,可能係覺得可以幫人地送聖誕咭係一件有意義既事卦?(細個時都幾鍾意收聖誕咭) 
上到巴士經過老家馬路口,熟識既油站,疾走中既西鐵,等燈位入村既汽車,但走進去的不再是舒適的家,而是不快既回憶同經歷.
先係旺角落車,去栢裕換油劵.兜陣玩具店同電玩店,行去太子金都攞番隻擺酒既video碟(因為之前個隻又搜畫又無聲...),最後搭地鐵去尖沙咀攞番張商店會員証.

當係文化中心去完厠所行去隧道途中,有一對操國語既中年男女,問我點去紅磡.我心諗要行幾遠喎.後黎聽多幾句至知係問邊度有火車站去紅磡.於是我用唔鹹唔淡既"煲東瓜"指示佢地落隧道過對面馬路,火車站係半島酒店附近.該名男子聽到半島酒店就明白,仲向我道謝,希望佢地真係搵到啦,條隧道都幾多牌同出口架嘛.