2008年5月27日 星期二

客串搬屋

番完夜班,番屋沖完涼,食埋孖寶蛋糕早餐,訓咗三個鐘唔夠,就出門搭的士去幫大力仔搬屋.

冒失既我竟然上錯樓,去咗以前percy個座.........會合大隊時,德輝同子健已經搬咗陪份既物品係樓下.可能大家知我番完夜,所以安排我係樓下睇住啲物品同幫手落手推車上既貨.


尾板車一到,我地將啲物品堆晒入去,大力同阿嫂跟司機車,我同德輝,子健就坐的士去新居會合.

我繼續負責看管,以及將啲物品砌上手推車,方便大力,子健同德輝上落樓.期間見到有架掛住p牌既大包圍好串咁斜泊係路邊,司機就入咗去隔離既茶餐廳食嘢.我仲撞到阿潘同阿嫂,佢地入咗另一間茶餐食晏.
四點鐘完成物資上載,德輝又要趕番入村起屋,我就同大力仔食埋下午茶至走.
由於晚上既IPSC唔成局,於是去市中心洗衣坊攞羽絨褸,買多少少嘢再搭巴士番屋企.......好趕咁騎羊去伯母屋企食飯,送埋人家番工,攰到andrew打黎時已經訓著咗...........