2008年10月23日 星期四

考試見世面

今日同華b一齊出去CMC上堂考牌,以為09:00至開始,於是係茶餐廳食早餐,到埗時去埋厠所,入到課室至知原來係08:30開始,即係遲咗20分鐘.......

一心諗住可以同組,點知分到課室都唔同,結果同一素未謀面既女仕一齊練習2人模式同考試.
睇碟video,練習,考試,睇碟video,練習,考試,番課室考paper.考第一個試時,有個幾嚴既考官入黎做我個組既主考.

"太快了,你既速度快過100下,有120下,如果你咁快既話,我就睇吓你完唔完成到5 個cycle"
尋日至實戰過,一個人做5個cycle係無問題的,但其於係考牌,唯有"忍".......(減速咪減速囉)
"啱啦,總之記住bee gees首歌stayin alive<註1>(ha ha ha ha ,stayin alive stayin alive),果幾個ha既beat,你黎就係學呢招,所以要俾$400"考官傲氣地說.事後課室內既同學都話"你地個examiner好鬼嚴喎"

我覺得大家都係成年人,如果我做得唔夠好,唔需要用教小朋友既方法黎模式黎教書同俾意見.有時俾啲空間對方,用客觀或禮貌既方式黎表達不可以嗎?(唔通我似恐佈份子,暴力主義者?)大家都只係想達到目的,點解一定要加啲說話或同令人難受既語調對話.
唔通香港人既習慣係咁,你有求於我,你受制於我,你就要受我氣.諗諗吓都係,番工時老細都係咁對啲打工仔(老生常談:出黎打工係要受氣),顧客對服務生亦一樣(老生常談:顧客永遠是對的),話你咪話你囉,唔太顧及你既感受.問題出現咗,唔係應該諗解決方法,或改善方法嗎?大家都係想要個目的啫,言語衝突,只係係雙方既障礙.

一點半至走人,結果係pass晒,感覺唔太好,因為整體覺得好似好亂咁.遲到既我向導師攞filter同mask時,導師只係叫我用唔應該拆開黎用既mask同filter,要到好後期至俾番個我(仲要俾個位嚴考官話我好唔出聲).課室環境麻麻,時間控制又唔太一致,不過導師既態度幾nice.
註1: http://hk.youtube.com/watch?v=OCAjmuA1HDk&feature=related 根據我反覆既計時,"hahahaha"四個音共用了約2秒,60除2再乘4,等如120!


ps:放學就同小歌仔,華b去咗新星飲茶,傾吓食吓咁.之後自己搭地鐵去百老滙電影中心換飛,行番旺角時就打消行波鞋鋪(睇跑鞋同小型足球),以及去尖沙咀買嘢既念頭,太攰了...........