2009年2月11日 星期三

飲食界都有"封面與內容不符"

幫襯開既永利大排檔轉咗手兼裝修,所以我同andrew,楝哥試咗間有"yan can cook"甄子達既相做招徠既檔口(新金榮對面),結果令作決定既我好後悔同唔好意思.

我地問佢有無雞煲,佢話有出名添,點知上到枱一試,無咩味,兼且唔知點解有幾多雞屎忽.話就話係半隻,但我地覺得係將啲頭頭尾尾,下欄碎件扔落個煲.....另外,豉椒炒蟶子,殼多個肉,有啲搵笨.........

食到心灰意冷,問個哥仔"呢度有咩撚手0架?"哥仔一口話切片乳鴨丫,滷水加浸酒,我地晚晚都賣晒0架"點知.........都係失望.........

黑椒牛仔骨就好似落咗好多鬆肉粉咁,咬落好似唔太似食緊牛肉咁,錯晒.早知去"新金榮"食無咁嬲!

之後我地去咗黃金飲嘢,得知肥仔明哥已番大陸既酒店打工,少咗明哥,硬係好似"爭"咁啲氣氛~~