2009年8月19日 星期三

清水灣


今日騎羊同台灣女生去清水灣玩,係上水公路有一陣驟雨沾濕我上身衫同愛羊既風擋及前包圍,幸好只係過雲雨,行車亦安全一點~花咗一個鐘頭零十五分鐘到達大清水,當然要開支香檳仔啦~

擺好個陣,一邊晒衫,一邊享用當地士多既豉油雞髀,當係晏晝兼下午茶~

食埋啲雜糧就忙於用氣泵為浮床充氣,用腳踩氣泵都幾吃力,如果用口吹都唔知要吹到幾時..人家只係貪得意泵脹個沙灘波,兩張浮床都係由我主理(邊泵,邊出汗,邊隊罐裝百威)

之後我地就向相片中紅圈中既浮台進發,人家先係淺水區訓上螢火黃既浮床,由我充當人肉摩打,以蛙腳作動力,手推人家張浮床出浮台.人家起初都怕浮床唔可以托起佢,要我用手托住張浮床,至敢訓上去,慢慢至完全相信浮床既能力.人家好開心,因為佢係第一次上浮台~人家係浮台坐定定望風景,而我就偶爾跳落水游吓.

玩到六點鐘左右就執嘢,人家先去排隊沖涼換衫.我係看管物資時,見到露天沖水區有人幫帶黎既狗隻沖身,康文處幾時話帶得狗隻落公眾泳灘?

入黑後騎羊走人,紛暗又多灣既路面,消耗既體力同精神亦較多.八點幾係元朗泊好愛羊,同人家上咗小肥牛打邊爐.我地點既火炎醉蟹牛肉粒火煱,原來真係有火,阿姐將啲配料放晒落煱,淋上酒,點火就係咁兜係咁炒,直至啲火熄咗,再注入湯底.
該店既配料選擇唔太多,招牌芝士牛丸幾好味.由於無晒加拿大桶蠔,叫咗個青島石蠔,一分錢一分貨,味道同質感都好似食蠔豉咁........
PS:卒之都同人家去到海灘,其實六月大假已經買晒浮床同糧水,但成個禮拜都係天陰同雷暴.