2009年8月26日 星期三

襟章

呢個襟章係我剛畢業入行時買,就快有八年了,其實底托已經爛咗,只係替換咗個啱size既.
近排係我咁多年工作以黎最難過既日子,新既specialty編制,新既department system,新合作既professional team........
咩都新,搞到做咗咁多年,都好似新人咁,番到工作間,吓?又轉咗啦?每天都要適應新policy同document,有啲朝令夕改既感覺...亦有點被淘汰既感覺...
工作忙,大家齊心咪得囉,好似踢波咁,人腳唔夠,咪一人行多步囉,好可惜,新合作既professonal team係只會話隊波唔好,但從不交心出黎,一人走多一步,應付場逆境波...
電視補習廣告話齋"張cert跟你一世0架",鬼叫你讀書唔叻咩?Paraprofessional咪俾人地睇唔起囉,不被尊重,無人埋會你既感受同工作.即使一個清潔阿姐,我都唔認為就要俾人呼喝.不懂禮貌,恃強凌弱,不是文明既做法,只是蠻橫.
將心比心,好黎好去,係現今社會真係無立足之地.取而代之既係,權力鬥爭,自我保護....原來,現實社會裡,白色巨塔係活生生的存在....
ps:呢個襟章底色,同我training yr 1時戴既名牌係一樣紅色.撇開偶像產品,用意係提醒自己,做咗幾耐都好,要記住同保持,初入行時既"心境".