2009年8月15日 星期六

Monster Hunter Tri


一直都未玩過"芒亨"既我,見Wii機有得玩,於是趁吓熱鬧,試吓係咪真係咁好玩.系統都幾複雜,主線係接任務,但又要以打獵黎爭取資源點及物品,用黎開發裝備.物品調合,以及武器進化,單睇game書既攻略己經頭暈....

呢幾日都係競技場打速龍王,由於係要硬性用大會提供既武器裝備,所以可以咩都唔洗諗一片心鑽研打法.經過多次既慘死,今日卒之都俾我搞掂佢,成為我玩"芒亨"第一隻成功獵殺既大型怪物.

其實往後既怪物,仲大條同勁過佢,例如海龍.雖然平時玩慣較爽快既game,但我諗我都會繼續玩落去,始終係大作兼且期望同其他大龍開片~
ps:當初以為買錯咗試玩版,因為入森林時無背景音樂,加上唔太熟個system,係咁兜圈.好在更衣室內一位玩開"芒亨"既哥仔話我知,只會打大龍時至會有音樂打底~