2011年1月15日 星期六

孫&仔&媳,齊齊捧場


老豆今日係市中心大會堂對開廣場攞保安優異表現獎,我同台灣女生及幸男都有去趁吓老豆高興.由於台上表現音響太大,老豆怕嚇壞孫仔,不時用手遮掩住幸男既耳仔.
特意為幸男戴上禮服口水巾,以示尊重嘛~
雖然老豆話其他同行都係自己黎,無家人陪,但係睇得出我哋一家人既支持令佢安慰~
夜晚同卓敏及小歌仔一齊食晚飯(朗豪坊Mr.Steak),其實人家係市中心搭巴士出荔枝角搵佢哋睇衫,而我就搭的士番屋企,將幸男交俾外母,再搭63x出去.
尋晚幸男成晚"扭計",令我同人家都身心疲倦.原本諗住唔出黎食飯,但人家聽到有得睇衫,就建議叫外母幫手湊幸男,兩口子出黎抖吓氣.
人家與上鍾意甜品既卓敏,一齊叫咗杯沙冰特飲,但原來只係咖啡加雪糕同cream....
其實今日我都有收穫,首先係長沙灣既ducati買咗1set2條既口水巾俾幸男($230).
另外就係旺角信和地庫既橫浜買咗"鋼の錬金術師 FULLMETAL ALCHEMIST FINAL BEST"CD,原來2010年7月已經出咗.