2011年6月13日 星期一

結緍四週年


今日係我同台灣女生關島註冊結婚既紀念日,臨出門幸男見我戴住頂帽,係咁扭住要抓.當我俾佢戴,幸男就笑晒口~
本來諗住早啲出門行吓,但因為我尋晚開始肚痛腸抽筋,所以好晏至出去太子做預約既按摩.可惜店員搞錯咗,令到兩個鐘既全身磨沙加香薰精油按摩,變咗只係香薰精油按摩.本來已經有啲不快,加上人家既技師好大力,人家話好似俾人打咗一身咁,事後向櫃面就約期及按排失當而"理論",結果每人平咗$100.附近多咗個花墟1號既小檔區,行咗個圈就走,買咗件廿幾蚊既背心俾幸男做"手信".
雖然今日個肚仔好過尋日,但都係無精神同體力去行遠啲,所以去咗皆旺睇咗陣玩具就去隔離既利苑食飯.餐牌選擇唔太多,同上次一樣諗咗好耐至有定論, 先上既係法國藍龍蝦(潮食),冷盆咁上,醮上醬汁黎食,好味又夠特別,拆晒殼,啖啖肉~
脆炸海山骨,好香口,但又唔覺油膩,送啤酒一流!(可惜我肚痛初癒)
油鹽焗奄仔,部長阿姐話時令喎,於是一人一隻.本來諗住咁細隻,好快食完,但蟹蓋裡好多膏同油,肉都比預期多~
見人家既笑容就知係幾好食啦,不時不食是對的!
以為會唔夠飽,叫多碟家鄉炒茄子,點知食咗幾舊已覺得飽(結果將有剩既茄子同海山骨加白飯用外賣盒帶走).咪以為啲茄子濕漉漉,其實咬落都仲係爽口,同埋唔知點解可以咁鮮紫色.
無咩特別節目,希望人家體諒.有期會的話,真的想同你去多次關島行吓~