2011年6月15日 星期三

探霍氏(阿公)


今日番完早更,行去紅橋既金銘食晏,再搭58X出去荃灣,因為要上仁濟醫院睇阿公.
老媽星期一朝打黎話阿公可能唔得,但由於我腸抽筋兼結婚註冊紀念日,所以到今日至就到時間出去.
係急症詢問處得知阿公係15樓內科既CCU,見多人等電梯,所以行上去,好攰,平時番工都係行九層,要豪多六層....
霍氏頭髮剃短咗,有啲唔認得,因為入老人院之前都仲係分界頭,呢幾年同老媽交惡後都無再經家庭聚餐見到阿公.
駁住部OXYLOG,吊住DOPAMINE,DORMICUM,ISOKET,仲有部TEMP CARDIAC PACER掛係床頭.人老了,無法子.跟霍氏既童年回憶,一一想起:夏天去荔園玩,係阿公房用放大鏡燒窗外既盆栽,係枕頭下搵到本<龍虎豹>(但當時太尊重阿公,無擅自打開黎睇),聽阿公係報紙上教生字,人生道理(難得糊塗/做人豈能盡如人意,但求無愧如心/唔好偏食,世界上咩都食得,除咗碟,骨,同番皂)......最近既回憶都只係四年前同拍緊拖既台灣女生一齊陪阿公去聖母醫院覆診,係CANTEEN坐住食住黎等攞藥.
同行家交談得知病情後,開盆水用手巾黎幫霍氏抺面抺身,鬚唔太長,所以無用即棄剃鬚刀.其間同霍氏講佢已經有多個外曾孫,叫幸男,意思係幸褔男孩."你咁鐘意睇新聞,之前日本咪有個內閣官房長官-枝野幸男,咪就係嗰個幸男囉".有諗過搵日去老人院夾佢出去飲茶見吓幸男,但無諗過趕唔切.我會等幸男大過啲,同佢講我同霍氏既回憶.
見老人院啲片只係中碼,於是去樓下既真善美買咗包大碼片,點知番上去個陣撞正老媽.同大舅父及表哥打過招呼,再同老媽交手,俾佢煩咗陣,始終都係話我唔啱,"樹欲靜而風不息 子欲養而親不在",自小學就用黎話我既說話,今日三十一歲有多都仲係受緊呢句說話,其實陰乾屋企啲錢兼唔理屋企既係老媽既最愛-阿哥.
唔想係呢個時間嘈,唯有沉住氣,借詞先走.近六點,撞正放工時間,全桯係巴士企番入屯門,區內番工真係偉大.....