2011年6月26日 星期日

YUI香港演唱會


今日同台灣女生去機場博覽館睇YUI既演唱會,八點鐘場,七點八個字到達,見精品部人山人海,為免遲入場,所以無去迫.
無諗過會爆場,真係咁多人鍾意YUI?真係咁多人有錢買貴飛?坐我哋隔離既一對小情侶,個樣未夠十八歲,但都係坐$580既中價位,男朋友仔仲用攞部單鏡機黎zoom埋個台影相,顯得打咗咁耐工既我有啲不濟....
開場以鋼之鍊金術師FA既AGAIN打頭炮,之後既歌都係新碟既歌,舊歌唔多,有CHERRY同太陽歌既主題曲.場內既觀眾包括坐隔離既小情侣都好熟識啲歌同流程,唔知係咪一早就溫定書,睇咗日本個演唱會先,但我覺得咁樣溫定書的話,咪無晒驚喜囉...
中間有葛文輝打電話到台上,用唔鹹唔淡既日語加廣東話同YUI傾計,搞吓氣氛在場當然有個翻譯講番俾YUI知啦.Encore時段,阿葛真係黎咗上台,唱咗好幾首歌,最後以自彈自唱既goodbye days作結,全場黑晒,以係一個spot light打向坐係台上既yui,無用咪清唱,但全場都聽得清楚兼陶醉~
睇完場刊至知有1set3個既襟章賣$150,於是散場走去精品部排隊.
排咗廿分鐘至輪到我哋去買,一心諗住買襟章同方巾.
點知話兩樣都賣晒,我哋問陳列品賣唔賣,但職員話唔賣,有啲失望...