2012年1月18日 星期三

一家行元朗年宵

今晚同台灣女生帶幸男去元朗行花市,貪早啲去無咁多人,可以輕鬆啲推住BB車逛吓.以前德輝會投攤位搞年宵,但呢幾年都投唔到,感覺總係無咁親切.
龍年主題,好多相關精品賣,但我哋都只係買咗個動物氣球俾幸男,行咗都無半個鐘就去番搭西鐵走人.
番到屋企,幸男對企鵝氣球不太友善,甚至可以話係唔信超,係咁抽打佢,愛心欠奉,完全打破小朋友鍾意氣球既定讑.....
其實行年宵前,我哋去咗食大排檔,幸男係咁要食白飯,食到個咀掛住一粒飯都唔知.由於晏晝有人黎家訪,幸男唔願訓晏覺,搞六點食晚飯個陣狂發脾氣,洽眼訓,結果喊到攰至訓著(其間都係抽泣住訓).等到幸男七點幾醒咗至帶出街食大人飯.....

見近大坑渠邊有間專賣生啤既舖頭,問過大排檔阿姐,話可以買黎飲,於是行咗個l大"L"字去買,哥仔話飲完攞番隻杯去還就可以了.食完飯,抱住幸男去陪我去還杯,我俾幸男代我將隻吉杯交還俾哥仔,好在無甩手打爛啫....