2012年1月26日 星期四

初四轉台

智能手機既普及,令手機上網變成不可或缺既生活環節.用開既SMARTONE合約將完結,見JACKY轉用既MANGO台(新世界傳動網)2.75G上網都唔差,好過PEOPLE,但月費都係$7X.我用SMARTONE齋通話,最平都要$6X一個月,於是的起心肝去轉台.

台灣女生一直都想係屋企有個平板電腦,可以係屋企四圍上網,唔洗同打BLOG既我爭電腦,但我覺得係屋裡用手機WIFI上網都OK丫.情人節前席,做定功課,格定價,揀咗XPERIA ARC S紛紅色機俾人家作禮物,上台價$2898,超抵(無保護貼送,但有多一舊備用電)!期待三月中,齊齊轉用上網PLAN~

人家好滿意新機,只係新墟間鋪細,人家要係門外看管住扭計既幸男,而我就係店內等阿姐打單同簽文件(因為三個冧巴,我,老豆,人家).最後我出去接手睇幸男,換人家入舖簽文約時,大排長龍既叔父話人家"原來打尖"......

PS:六點鐘左右插SIM咭用新機,無上網,八點鐘人家打去SMARTONE話取消流動數據,怕無端端會斷KB收錢,可惜都扣咗廿蚊有多.第二日SMARTONE打俾人家SELL上網PLAN時至知扣咗錢,原來話SMART PHONE會有啲PROGRAMME暗地裡會下載數據,真係百密一疏.......