2012年6月11日 星期一

英法對壘

今晚同台灣女生搭的士去新墟NEWAY,會合大隊一齊睇歐洲國家盃分組賽-英格蘭對法國.人家自中學睇英超足球起就鍾情於英格蘭國家隊,而我就因為"真人版戴志偉"-施丹,而喜歡法國隊.出門時至諗起,幸男出世後,我同人家都好耐無出晚街,十一點幾番到屋企都算係夜歸,更何況係十一點幾出門口呢?

無入鐿既除咗有我同人家外,仲有JACKY,琪芝及GORDON,$129蚊包兩杯飲品.十二點都未有得入房,要係睇住RECEPTION部電視黎睇唱國歌.入到房見電視有殘像,都已經唔係高清,仲要唔清....同職員反映,我同IVAN去另一間房視察OK,大夥兒至過黎新房.

大家都卦住睇波,唔得閒叫嘢飲,結果要半場至落ORDER.完場1:1,和氣收場,雖然無咗施丹同一眾老將,法國隊都OK.法國隊甚至壓住英格蘭黎打,無咩死猜悶局.雖然可以睇埋02:45個場烏克蘭對瑞典,但我同人家要番A,大家都無咩興致,於是各自歸家.