2012年6月13日 星期三

宿命-病住黎過紀念日

上年就腸抽筋,今年就感冒,一樣有去泰殿做按摩.用職員優惠去咗PACIFIC COFFEE坐吓,$66兩杯咖啡兼一個TIRAMISU,超抵. 
夜晚個餐都無特別諗定,起初我話跟上年一樣去利苑,但人家話想食鐵板燒,於是帶咗我去I SQUARE,結果無鐵板燒店,唯有去咗間食日本燒肉既食店.頭盤係海螺刺身,食落有啲似係北海道活壽司既活海螺,不過就大隻好多同貴...... 
其實有二人餐食,約一千有找,但唔係樣樣啱食,結果都係散叫,無謂求其"塞"飽個肚就算.  
主打當然係食牛,點咗個究極七色和牛,好食還好食,可惜份量少到係每人每款得一塊仔.........
我哋仲有個海鮮拼盆做後盾,再叫多隻石蠔黎燒.睇好似好多嘢咁,但食咗大半都係未飽.人家提議去一風堂食拉麵填肚.手機上網CHECK過仲有一個鐘就閂門,所以總攻擊,咩都扔晒落去燒熟黎食,埋單一千六百幾,再急急腳行去新港城.
平時見人山人海等位,而家臨收舖,一入去就要落order,有得食都執番身彩....
一人一碗拉麵,人家怕我唔夠飽,讓咗個半隻糖心蛋俾我兼一塊叉燒.諗諗吓,今晚好似火影裡面鳴門係忍村食燒肉同拉麵咁...
兩碗麵盛惠一百六十大元,食完千六蚊燒肉,顯得呢個價錢好合理.同人家已一齊生活五年,計埋拍拖就快七年,時間好似過得好快,幸男都歲半有多.記得我曾經同人家講:"我一生人無咩投資,只係擺咗係間屋同人家身上".