2012年6月2日 星期六

天降狗屎

中午訓醒出花園打掃,見戶外燈上有舊紙巾.原以為係樓上天台開完party既紙巾吹咗落黎,但記得有次係花園地下又係布舊紙巾,用掃把清理時至知內有狗屎.
為免好似下次咁無仇報,所以掀開黎睇...頂!真係又係狗屎!嬲到爆炸,擺明今次同上次都係三樓天台用紙巾包住啲狗屎,再扔去圍牆外既明渠,點知失手掉到地下花園範圍.走上樓上理論,敲極門都無人應,唯有當係番晒工,先用膠袋冚住證據,等自己番完晏晝更,樓上番屋企至算帳.
十點唔夠上二樓敲門理論,男屋主應"邊個呀?",我答"我係地下個位X生呀".跟住屋內傳出女屋主既聲"殊",向男屋主示意不要出聲,扮無人.我唯有大力連拍幾下門,男戶主至怒氣沖沖咁回應"咩事呀!".
我大聲答:"我係你樓下X生,你D狗屎扔咗落我花園度,出黎傾吓好唔好呀!".男戶主至開門,面對面對話.男戶主話無扔落黎,唔會落黎執.我質問佢咁一座三戶人得佢係養狗,唔係佢咁係點解釋.男戶主堅持無扔,聲稱屋內無其他人,兼且佢唔會打電話問屋企人有無扔,亦唔會落黎花園睇同處理. 邊有人咁鬼衰,你一句話"唔好意思,可能係我屋企人唔小心跌咗啲垃圾落黎,我同你搞番好",大家好黎好好咪算囉,駛唔駛咁無賴?

"你話唔關你事丫嘛,你唔會處理丫嘛?好,第時你門口有咩事污糟咗,你都唔好話係我做,因為我上過黎理論",女戶主至行出黎話"咩事呀~~".又話屋企無人,擺明係扮無人,側側膊.女戶主都係堅稱與事件無關,我答佢上次扔煙頭落我花園,佢哋開初都答無,後尾至話係可能係啲客人扔,佢哋控制唔到.

我據理力爭,要求女戶主落我花園望清楚兼俾個合理既解釋,唔通有龍捲風吹黎?女戶主想著住自己拖鞋入我客廳出花園,台灣女生阻止佢,並叫佢出外圍入花園,繼而閂門.女戶主聲稱自己被嚇親,話自己有心臟病,我答道"我都周身病,仲有情緒病",女戶主才肯出去外圍入花園.

女戶主聲稱無辜,但都肯用膠袋收拾,但佢一手就抛去圍牆外既明渠,擺明就扔慣,仲話唔係佢哋扔既??樹葉昆蟲或灰塵都算丫,話晒平時都會自然被吹到或掉落明渠,但狗屎話晒都會滋生害蟲兼傳播病菌,無理由咁無公德心,仲要係我面前照扔.女戶主辯解,該狗屎並非出自其家犬,所以唔會拎上樓上扔,但都可以行多幾歩出公厠垃圾桶扔丫.

女戶主臨走時都係話我哋寃枉佢,如果唔係佢哋,又點會肯黎執?又點會扔得咁順手?真係好嬲,唔鍾意啲人一味撒賴,持惡洽人.如果今晚我哋怕事,唔堅持,佢哋就不了了之.