2012年11月16日 星期五

007

今日約咗老豆睇戲,一心諗住睇三點場,點知去到至知無咗三點個場,變咗係五點場((明明賢仔早兩日行過巴倫紐見個時間表有三點).....等我仲係番工時間叫同事一齊叫盈豐外賣晏晝,用tea時間入去食晏,方便趕去新墟添.......老豆番屋企坐吓先,我同台灣女生就係老麥飲咖啡,我仲洽咗三四個字貓仔覺,四點左右至去買飛同去接幸男放學,不過我哋只係接個吓,但幸男由外母帶番大興湊住先,我哋行番去戲院會合老豆睇戲. 
無諗過主題"sky fall"係指占士邦既家鄉......故事比第二集"量子殺機"好,雖然主力講長江後浪推前浪,但老經驗總比高科技花靚實用,尤其係作出即時決策時,經驗係好重要.今集不再有花樣百出既道具武器,只有一把掌紋確認槍同迷你發訊機,其餘都係靠埋身肉搏同老把戲.
雖然老娘子M由開場帶到尾,但我絶對唔會認同佢係今集既邦女郎,最多都係呢位出場唔夠廿分鐘就死既奸角情人係邦女郎.蠻滿意呢齣戲,只係臨尾係家鄉祖屋度打大佬時有啲老土....老豆當然睇得開心,散場人家搭的士入元朗同中學同學食飯,我就同老豆行去輕鐵站時話"以前你同我係電視睇鐵金剛,都無諗過之後我大個咗會同你入戲院睇鐵金剛,兼且仲有多個家嫂一齊".總覺得同老豆一齊入戲院睇戲,比起買隻DVD俾佢自己睇,點都係開心啲,反正我都鍾意睇戲嘛~

我上外母屋企接幸男搭的士番老家食飯,車上問幸男大個咗會否同我入戲院睇戲,幸男答會,但我答到時都唔知仲有無鐵金剛做....如果幸男大個咗真係同我入戲院睇戲的話,相信我會好安慰~

PS:戲中占士邦老一輩既忠誠及重情,係現今社會已被視為無大志同野心,兼埋不識時務.....