2013年2月16日 星期六

人日=番工+睇戲+BBQ

 今晚台灣女生既中大書友黎家訪兼BBQ,嘢食全部由黎生代買,除咗扇貝同蝦係台灣女生買.有3次花園燒嘢食經驗,開檔同開爐都快手咗.
幸男都算好客,同大家有講有笑,今次都有話要燒蝦,但無上之好姐買既咁好食,可能真係要識揀至得.幸男都唔係陪足全程,中途都有話要入客廳,結果都要開錄落既THOMAS俾幸男睇.其實花炮會係球場搞盆菜宴,有"蛇宴阿姐"黎載歌載舞.後尾仲有煙花助慶,樓上KK都有出騎樓睇,幸男都睇得開心,黎生黎太同BRENDA都不禁讚嘆新界圍村既熱鬧風情~
其實今日我同台灣女生都要番早更,收工就去咗新墟好趕咁食吉野家,老豆入到黎見我哋狼吞虎嚥,"好趕喎",跟住就行番出去隔離凱都等我地一齊入場睇DIE HARD.上次一齊睇007個陣巳約定原班人馬(老豆,同我及人家)新年睇DIE HARD.片長個半鐘左右,無咩冷場,今次講老差君從手足得知阿仔係莫斯科犯事,於是隻身飛去搵仔(究竟佢有幾多仔女,上集4.0已話佢個女俾壞人恊持),點知阿仔係特工,以污點證人身份接近並保護目標人物,但原來目標人物先係幕後黑手...
女主角雖然係奸角,但真係好鬼靚....開場無耐既電單車換衫一幕已令人印象深刻.全場節奏緊湊,動作場面多,最後父子兵齊跳出大廈外時,老差骨尊麥堅淩空向女奸角豎中指既粗鄙動作,好有90年代既硬朗風格.
睇完戲,人家去街市買海鮮,老豆就帶我去附近雜貨店買炭同BBQ用品,唔知我哋下次三個一齊會睇咩戲呢??