2013年2月23日 星期六

驚動了愛情

今日係租碟舖見到有<<驚動了愛情>>,台灣女生至愛既愛情小品.男主角係吸血新世紀既主角錄片羅拔柏迪臣),好鬼靚仔,所以我都想睇吓.男主角原本只為報被警察粗蠻對待之仇,而親近其女兒,亦即係女主角(艾美莉迪韋雲).日子久了,男主角完全愛上了女主角,因為女主角不但陪伴佢渡過家庭紛爭難關,其獨特個性及對男主角既關愛,已變成男主角不可缺失既一部份.
例牌橋段,女主角知道男主角當初既目的,繼而分手,之後又被男主角打動,重收舊好.其實中途有少少悶,我同人家講"又話好好睇",人家答我"邊個話丫?",我答"個盒話..."我講完,大家都一齊笑,咁又係既,有邊齣戲既封面唔係話自己有幾咁好睇0架?

臨到最後,我話無理由會HAPPY ENDING,一定會有人死.人家返問我邊會,我話屋企漏煤氣,成家爆炸.諗都無諗過,結局係911襲擊,男主角係世貿中心 裡父親既律師行,等送父妹妹番學親上OFFICE之時,悲劇結局就發生.一如個碟盒所講"電影展示了愛與家庭的力量,提醒我們珍惜生命每一天的重要性"

PS:記得番夜睇早報時,見到浴室濕身照做廣告,我話男主角真係好似阿麟,同事問咁女主角係邊個,我答話係工作間要有咁澎湃既上圍,非愛姐莫屬.....