2013年2月23日 星期六

掁興盆菜宴

今日同台灣女生帶埋幸男入掁興新村,因為大姐請我哋一眾舊同事一齊食盆菜.
每年呢度既盆菜都係咁熱鬧,有醒獅助興,高難度上樁高空採青.人家帶幸男出去睇舞獅,幸男又無話怕大鑼大鼓,睇足全程.
食到尾段,醒獅隊巡遊,走過每一張枱同大家打招呼.大家都上前摸吓獅頭,唔知係咪會好運啲呢?
人家帶幸男上前摸獅頭,幸男唔怕之餘.仲好似好開心咁,唔知係咪俾粉紅色吸引住呢?? 
幸男同上午班同學ANSON同枱食飯,對上一次見面都好似係JACKY結婚個時.
每次舊同事食飯,都令我諗起自己初出茅廬既心情,前輩既指導(以及放工後一齊玩樂),同輩既亙助(以及放工後一齊玩樂),後輩既支援(以及放工後既一齊玩樂). 
姨媽老公阿BEN每次見到幸男都係咁開心,佢既愛心同耐性絶對比我呢位在職父親好得多.我就帶幸男出去睇女子組既啤酒競飲大賽,不禁諗起當年雞脾同麥生出戰既情景.
大合照當然唔少得,可惜EMILY一家走先,未能入鏡.各奔前程,可以聚首既機會真係唔多,尤其係各有家室同小朋友添~
特意叫人家幫我同大姐及麥生一齊合照,話晒都係主人家邀請我哋一家嘛~希望大家新一年,身體健康,生活愉快.