2013年3月9日 星期六

人人有禮物收


今日番完晏晝更就騎羊趕去市中心,因為之前係吉之島訂落既THOMAS火車車卡玩具有貨番,兼且要去新世界傳動網出部XPERIA V俾台灣女生.

當初諗住趁吉之島感謝日至買套火車車卡玩具,點知感謝日當日無貨,都唔知係買晒定扣起咗.即場留電話訂購,但翌日就CALL我話番咗貨,有無咁啱丫?仲唔係收起啲貴嘢,唔俾我九五折買??

至於部電話,人家一早就話鐘意,話係SONY既年度之作,所以我都好留意佢低價,當係補送情人節禮物.見由$3998減到$3198(其他舖頭由4千頭減到達3998),於是出手入貨,揀部人家至愛既粉紅色.雖然我無份有心頭好,但見幸男同家都開心收到心儀禮物,我都鄧佢哋歡喜~