2013年10月12日 星期六

大假尾聲


大假尚餘兩日,其實二人時間唔多,多數都係一齊湊幸男,最多係有幾晚幸男係婆婆家過夜.照顧幸男既起居飲食,已花人家唔少時間,我就依舊搞衞生同做支援.
今日就同幸男出去村口公園試玩生日禮物之一既三輪車,因為都係前日至係屯門既反斗城收貨.雖然有諗過買有輔助轆既單車,但係屯門反斗城試過俾幸男踩都唔太成功,所以就萌生先踩三輪車既慨念.
三輪車好有AMERICA CLASSIC復古風格,幸男需要短時間去掌握踩法.見到佢倒後踩,突然諗起IQ博士裡既草菇頭引以為傲既三輪車特點,以及"電髮呀,電髮呀"對白.
肥皂泡對女仕們黎講係浪漫,但對少朋友黎講就係夢幻.幸男邊笑邊追住啲泡泡黎跑,唔知我細個時老豆有無吹俾我玩呢?
幸男呢個笑容,十足舞獅既大頭佛咁,可惜啲牙仔黑咗啲.....一直都好鍾意村內有個硬地足球場同小童遊樂場,可以俾小朋友走動吓,方便小型親子活動.
玩到攰,番入屋沖個身就係梳化上訓午睡,小朋友食,玩,訓,真係幸福.遲啲大個啲升小學就開始做苦學生,所以我同人家都唔想幸男係幼稚園階段太辛苦.
夜晚有兩住大姑拉黎燒嘢食,幸男當然掛住星星姐姐啦.
食品依舊係新墟青林同街市購買,再去隔離搭的士番屋企.
由於上次燒鮑魚令人回味,所以今次再買多少少,話晒人多嘛~
其實幫手買嘢既係方大姑拉,我哋因幸男訓晏咗所以遲咗係新墟會合,有勞方大姑拉係惠康買住濕碎嘢先.
今次透爐用咗老豆個支GAS火槍,但其實都要再死命撥報紙至會起大火,只係無燒炭精既大煙問題.
未食鮑魚之前,幸男搶先食香腸,中間其實都唔係食好多嘢(半塊牛扒),唔知係咪玩得攰得滯.
無諗過係惠康買既呢支香檳又幾好飲,比幾年前我貪出名買MOET既易入口,個支真係甜到飲唔落.....以前一齊番工,咩都傾一餐,而家就只係出黎聚吓或者係WHATSAPP至可以閒聊或吐苦水.
今晚仲有P完過黎飲啤酒既特別嘉賓-碧權同IVAN,每次可以同後生一齊飲酒都覺得開心,起碼大家無隔膜嘛.