2013年10月5日 星期六

總攻擊,齊去飲

今日係邦邦既結婚大日子,雖然我無去教堂觀禮,但夜晚我同台灣女生帶埋幸男出席婚宴.

幸男真係好掛住星星姐姐,見到面就係咁黐埋去,就算係坐定咗係位,都要走去隔離枱搵人.

幸男尚算合作,除咗有向同事朋友們打招呼外,上台影相都無扭計.

煲呔造型同新郎哥既戰衣有幾份相似,難怪一眾女同事會受埋幸男入鏡一齊同新郎哥合照.
幸男同各位前輩玩,我同人家就可以搵人幫我哋影番張合照,因為屋企少合照嘛.
各有各忙,屯宿之男都鮮有聚會,同阿潘傾咗幾句,湊仔與工作心情及生活難題雖未能盡訴,但共鳴依舊.
貴為兄弟團隊既IVAN不時同幸男玩,仲帶埋幸男去同姊妹團打招呼.幸男對會場既投影機好有興趣,結果一齊影合照添.....

幸男可能已經唔記得ANNA曾經拎住奶樽餵過佢,不過親切感應該總有啲卦.幸男成晚既表現唔錯,無發脾氣,同大家打成一片,只係等到最後時因為攰扭抱同想快啲番屋企.

PS:多謝家楠忙咗成日兄弟,仲要兜埋我地一家番屋企,可惜幸男同家楠張合照矇咗................