2013年11月9日 星期六

昂平360

今日上午去完幼稚園出席家長日,一家三口搭的士去市中心會合老豆老媽,因為要趕搭E33去東涌,坐纜車上大佛.
係東涌纜車站排隊買飛都要成個鐘至去到售票處,幸男當然扭住要大人抱啦.
上到纜車已經近三點,大家都肚餓,一心諗住一落車就搵地方食嘢.今日既三代同堂活動,都係尋晚番老家黐餐時約既,難得兩老夾到我同人家放假嘛.
有台灣女生拎相機,我同幸男可以有番張父子照.人大咗,怕走樣同走身型,想影多啲相,但奈何多數係渣機個位....
幸男第一次係海洋公園搭纜車都無驚,所以今次搭昂平360都無問題,仲會企高望玻璃外既景色. 
我地買咗來回票,上大佛個程係水晶車廂,賣點係可以望到車廂底下既景物,大家好似雙腳凌空咁...
落車就係市集搵咗間酒樓開餐(4人餐5百蚊有找),其實食肆選擇唔多,最好係東涌食飽至上黎.
一齊係大佛下影番張合照,老媽話要拎住罐啤酒黎影添.山上好大風,同東涌纜車站時差好遠.
幸男話要上到頂見大佛,但爺爺嫲嫲話無力上,於是係樓梯底影張相以"到此一遊"!
堅持見大佛既幸男,聽媽媽既說話自己行上去以示誠意.雖然有幾段路因人多而被抱住上,但總叫做無扭計.
見有香油箱,於是叫幸男將心意放入箱內.好在幸男夠高,可以完成任務.
卒之都上到頂部,雖然大風,幸男不但無好似平時咁驚,仲起手扮大佛既手勢.
近六點去排隊等纜車落山,指示牌話要等一個鐘,老媽怕孫仔會挨餓,所以去咗買雞蛋仔俾幸男.老媽對住幸男,的確化咗唔少戾氣.話說尋晚番老家黐餐,老豆老媽因小事嘈交,但當我同人家提出去大佛,兩老就好緊張咁商量幾點集合.
 上得纜車黎都天黑,仲要中途因強風信號,半天吊停滯咗10分鐘.車箱無燈,風涼水冷,風聲又大.
著陸後,急忙搭巴士入元朗,因為愛羊已有得攞.其實三點幾個陣至愛老闆已話可以攞車,我覆佢要七點,點知等纜車遲咗,要吞到八點多啲至去到.騎羊去番市中心明星會合大隊食晚飯,好在老媽識人,星期六人多到無位俾你排.

PS:雖然今日好攰,但見兩老同個孫開心,都有啲安慰.如果一齊去旅行,真係難以決定行程同地點,反而港內短線團就啱啱好.