2013年11月26日 星期二

村內親子活動

是日放假,接幸男放學,一齊搭小巴去市中心.台灣女生番晏,所以買埋MOS BURGER外賣就搭的士趕番屋企.幸男食過人家準備既午餐,晏晝覺都唔訓就出去球場玩.  
見近排少咗幫幸男影相,於是斜孭住部相機,一手抽住部電動跑車,另一手拖住幸男出球場.幸男見到我部相機,不時停低話"影相丫","呢度影丫".幸男無差別既駕駛,我不時要用盡F1.8至可以影得清幸男既樣子.
幸男每次都會玩齊遊樂場內既設備,尤其係呢架大吉普車.
韆鞦亦係幸男喜愛既項目,但由於無小童專用既坐兜,所以幸男要坐係大人大髀上.每次蕩個陣,幸男都會問"你驚唔驚呀?",我答"爸爸驚",幸男話"我唔驚". 
呢張相好似一TAKE過就收工,其實幸男背靠住紅柱,轉咗兩個圈,要係好幾張相中搵到個可以收貨既樣本.....
玩咗成個鐘有多,番屋企沖涼後,因太攰而好快訓著.訓醒幸男享用茶點(午餐外賣有剩既MOS BURGER 薯條),晚飯就同幸男一齊番老家黐餐.

自問係一個較懶既父親,無話帶小朋友去學興趣班,或要去較遠既地方玩同體驗,希望幸男大個咗唔會怪我啦.我個人認為,緊密既親子聯繫,應該係成長既首要元素.