2013年11月2日 星期六

香港美酒佳餚巡禮


朝早起身湊幸男去置天悅飲茶食晏,跟住就搭車番公司會合一聚後生,CALL的士去香港美酒佳餚巡禮.舊年JASON同豹哥都有各自同朋友去,今年就變咗六人團.
空肚飲酒易醉,更何況係早更後未食晏,所以先買個PIZZA分黎食打底.
大家都有訂購套卷有玻璃杯用,只係臨時買飛加入既釗用膠杯..話晒都係飲食團,點都要張合照作為開始.
慳到出汁,六個人分一塊和牛,不過味道又唔覺特別好,所以都無蝕底.
叫咗燒羊架同辣酒翡翠螺,點知其中一個螺係寄居蟹.....拎去舖位理論,換番兩隻螺番黎,賺咗!
無諗過JASON咁鐘意食火腿,仲要怕醜影相,好在豹哥出面壯膽.
雖然大家唔係專家,但都分得出一張代卷同三張代卷既分別.其間仲分一杯西班牙甜酒分黎試飲,SALE話好過BAILEYS,但大家都覺得BAILEYS好飲啲同濃味啲.咁多個人分一杯仔真係唔係好夠,尤其係試紅酒,所以後段我地都係各自試一杯.
最後諗住試香檳,但結果係以白酒作結尾.見JASON用手機影低日落天色下既酒杯,於是同JASON影張大少少既(希望唔好話我侵犯版權).
雖然無咸蛋黃,但紫藍既天色亦夠迷人.豹哥準備去飲宴,我哋大隊就搭巴士入屯門食西川風味餐廳既雞煲.唔洗湊仔,可以出黎輕鬆吓,已經係好大既娛樂.雖然呢幾日作感冒,好在尋日幸男都鍚住我,俾我訓覺休息,自己玩車仔玩具,無扭計~