2014年1月3日 星期五

溫暖BBQ

今晚大家約埋一齊係元朗偉記bbq,當係歡送Anna同小弟.

閒日唔太多人,大家都可以舒舒服服咁邊燒邊傾.
一眾女子一齊合照,幸男跟唔到大隊做"V"手勢.
呢個組合既照片,對上一次應該係邦邦個餐飲.

大家為我哋預備咗蛋糕,真係太客氣了.我最初認識Anna係佢實習時,原本係一個唔太出聲既紅衫魚(我仲邀請佢同新晉同事們及一眾姐姐上我屋企打邊爐),而家己經係自信及有能力去照顧身邊同事及親人既"娜姐".
男男vs楠楠,我番工時對家講楠過"我好似同自己個仔一齊番工同傾嘢咁".
雖然幸男怕Ivan既鬚,但每次見面都係咁鍾意同Ivan玩.
Jacky真係好力氣,抱高幸男抱到好似摔角倒樹樁咁.
自從上次邦邦結婚,豹哥同家楠Ivan做兄弟個晚帶幸男四圍行,幸男就認得豹哥.
大合照搵咗隔離爐既哥哥仔幫手,佢仲話自己都係用呢款相機,當堂放心晒.多謝大家既厚愛,希望大家工作順利,笑口常開,我會係新崗位上繼續支援大家~

PS:幸男中段之後同大家玩得好埋,個個都鍚均晒,仲用手指掃大家黎問"仲有邊個未鍚"(好似愛夜浦咁)