2014年1月4日 星期六

宅男爸爸帶幸男行置樂


星期六番上晝,一放工就騎羊番屋企,因為人家番晏,我就接手看顧幸男.換過套衫就同幸男搭小巴去置樂,求其搵間雲吞麵舖食晏,份量同味道都一般.食咗午餐既幸男要食我啲麵....

同幸男上咗去長頸鹿行吓,幸男係櫥窗見到有麥昆既玩具車,用手指住話想要呢架車車.
店內阿姐搵完一餐之後話得番櫥窗個架,幸男堅持要買.經我法眼驗過,都無話因陳列長期被射燈照到退色,車身又無花痕,於是成交.
中間走廊有間賣LEGO產品既店舖,幸男見到有火車就開心.
櫥窗外有一份啱晒Ivan既商品,我同幸男講不如買俾Ivan叔叔.入到店內見有各式造型既lego人仔鎖匙扣,仲要有一個係巴斯光年(但係最貴),幸男當然話好靚.老闆娘以為買俾小朋友,但我表示係送俾太太(人家之locker匙扣已爛).

舊式既商場,令我充滿好多童年回憶,老豆帶我黎買小學聖誕交換禮物及SD高達模型作生日禮物.中學自己用零用錢黎租漫畫租CD同買模型玩具.打工開始買GAME碟及超合金.雖然好多店舖已轉手,剩下初中時代既只有三間左右(長頸鹿,咭店X2),但好開心呢度可以提供一個平台俾我同幸男重叠,讓幸男感受到我童年時既心情.

PS:之後去咗老媽舖頭坐咗陣,搭小巴番屋企,晚飯番老家黐餐.