2014年2月22日 星期六

大姐住家火煱


平時德輝講話去馬天尼食早餐,今晚搭小巴去大姐屋企打邊爐至知原來馬天尼係咁近小巴站.
由於小巴班次較疏,加上我預時間唔夠鬆動,所以大家食住等我,send張相俾我就開動(我叫大家留番隻螺俾我)~
大VICKY一早就到,適巍就係屋企食埋晚飯至黎坐吓,邊食邊傾.
慧賢同阿BEN可以話係飯局既鐵膽,BEN哥永遠都係咁風趣.
大姐同媽媽生(麥生)依舊恩愛,大姐仲好眼利,一眼就認得出我部相機係咩型號.
初出茅廬時既前輩們大合照,可惜表叔同德輝有約,未能出席.
主人家既款待,令大家賓至如歸.坐低邊飲邊食,傾傾吓好快就十一點幾.
師兄既戰羊絶對係是晚既焦點,師兄話啞黑色易打理,慳番打腊功夫.細佬有幸坐師兄車尾出去村口會合大家一齊上的士.諗諗吓舊年都有盆菜食,但今年又真係無係盆菜宴聚一聚.