2014年4月14日 星期一

緊急家居維修vs溫馨家庭玩樂


原本今日放工番屋企換過件衫,攞相機出荃灣愉景新城會合台灣女生同幸男,結果要等相熟師傅鹿仔黎緊急維修.早排已察覺屋內既燈有時會"斬""斬"吓, 今日人家話一開著燈,電箱就傳出吱吱聲.當我番到屋企時,發現一開著屋內既燈就會"斬斬"吓,電箱更傳出吱吱聲.

聽老豆講打俾鹿仔問下,鹿仔叫我試開冷氣時,電箱"啪啪"聲.鹿仔話一家要今晚搞,搶火好急險,建議我熄晒全屋既電等佢黎搞.
我係無電既屋企,用手機收到人家既相,先見到幸男開心既樣子. 
 聽人家講呢架電動電車可以由小朋友操控閘門既開關,幸男化身為電車男....
 玩開TOMICA既幸男,見到咁既主題點會唔雀躍呢?
 不時企唔定影相既幸男,竟然會主動叫媽媽幫佢同隻船影相.
呢部電動THOMAS令我諗起沖繩既Thomas路軌電動車. 
以八達通收費真係好邪惡,影埋貼紙箱,兩母子玩到八達通都負埋錢.

可惜未能為幸男影相,未能一家係OUTBACK食晚飯(兩母子轉食日本嘢,我就等維修完成至騎羊去友愛買大雞大番屋企食).鹿仔八點多至到,CHECK過係內部螺絲鬆咗(發展商團隊手工差),導至接觸不良.心情都幾差吓,新樓都咁多嘢煩(鋁窗,漏水,塞渠,電箱).

PS:多謝德輝同表叔特意上我屋企等到師傅搞掂至走.事後諗番起,德輝叫我試電箱制逐個撻時(即使發出"啪啪"聲),電話裡我掛住問德輝我會否電死,但無為意自己赤腳無著膠底鞋.........................