2014年5月25日 星期日

兩父子出席婚宴自助餐

今日同幸男一齊去朗豪酒店星願亭參加志輝既婚宴,多得主人家見諒,我至可以帶埋幸男出席,因為今日無人湊幸男......
觀完禮,女賓客先出去揀選自助食品,輪到男賓客時,我就出去為幸男炮制碟頭雜錦炒烏冬.幸男表現尚好,我同邦邦一齊出去攞嘢食,幸男都可以坐定定自己開餐,可能係相熟既德輝坐係隔離既關係(食完嘢仲一齊玩車仔,玩到"卡卡聲笑").

一個人帶住幸男出黎都幾攰,背包要裝自己嘢同相機,兼幸男既餐具,玩具車仔,外套同糧水.
平日少聚餐,當然要把握合照機會,好在係無反機,減少唔帶出街既惰性.由於要睇住幸男,所以只係上台同一對新人影男同事大合照(冒失既我,要新郎哥提我外套褸領反咗出黎.....).

祝輝仔"百年好合,永結同心",係律師證婚時,我見一對新人都係開朗類型,相信日後生活定當延續快樂及浪漫回憶.