2014年5月28日 星期三

鈞芬生日

今日晏收工,好趕咁上外母家接幸男,再飛的去市中心既金舌會合大隊,一齊入去食限時放題燒肉.食品水準依舊,無話愈做愈差,當然最開頭二百蚊包埋海鮮食材就當然係最抵啦.
工作間既夥伴-光仔同薇紅,平日真係幫我唔少忙.最開心係星期二,因為係最齊腳既一日.
蛋糕係由彩雲準備既,今晚以生日為主題既聚餐,我就第一次為同一日生日既兩位朋友慶祝.
幸男見到士多啤利蛋糕就開心,特意安排坐係壽星仔女中間影相.幸男一如既往,爭住吹洋燭,希望壽星仔女見諒,生日快樂~
雖然有閃燈,但初段時間試燈影幾張就俾職員話閃燈會影響其他客人....其實我地已過100分鐘既用餐時間,但職員見場內唔多人客至無趕我地走,只係不時咁走過黎望我地俾少少壓力.俾埋叉碟,都無話另收錢(除非代切蛋糕),算有良心!

幸男話要去行玩具反斗城,所以我地兩父子先行告辭.幸男比平時食得少,唔知係咪媽媽唔係度既關係呢?

PS:最後既大合照,唯有將光圈定為F8,焦點定為壽星仔女,再定住手同臉黎以多框消除雜訊黎影.未必係最好既辦法,但唯有頂住先,都要第二次至成功.唔知再推高啲曝光補償會否有幫助呢?