2014年5月31日 星期六

二人小休時刻

今日台灣女生番完夜更,直接去幼稚園會合我一齊去家長日.騎羊番到屋企,人家訓覺,我就出去同馬Sir去西北泳池游水.之後自己入元朗食晏兼行吓玩具店.傍晚我地出咗去尖沙咀食個早飯,再行陣街.
難得兩個人可以出黎輕鬆吓,當然有為人家係海傍影番張相.無溫定書點影人像夜景,所以顧得人又顧唔到個景.
回程上外母家接幸男,幸男見客廳擺放住CARS既玩具,非常開心,不枉我游完水騎羊入元朗去相熟玩具店搜羅.
幸男試著Ivan,豹哥及家楠送既日本隊波衫,140都啱著丫,多謝晒咁多位.
今日我係Hong Kong Record買咗隻K On 既live CD,話晒K-ON都係以少女夾band為主題,好似concert型式既live CD又幾貼題丫,起碼多歌先(但好似無咗首<<わたしの恋はホッチキス>>).
PS:隨手都可以影到唔錯既夜景,A7表現都唔錯丫,期望可以影多啲相,為自己既存在留點足跡.