2014年10月11日 星期六

崇真bbq

雖然今日台灣女生番晏,我同人家中午係新墟食完晏晝就一齊去買嘢.人家番工,我就一個人拎住晒啲嘢食同炭搭的士番屋企,為今晚既崇真書友聚餐作準備(多得鄰居STEVEN借櫈).
今次自行研發燒烤叉架(廢物利用),方便大家將用完既叉放低,唔怕"辣"親人及膠枱布.
忙咗成個下晝,卒之都人齊,Oscar仲買埋金蚌黎加料.今次都好似係我地出黎做嘢後第一次BBQ(11年個次重慶燒唔計),平時都係出街食飯聚吓.
其實我地圍內個個都係戴眼鏡,如果wing fung黎到就真係七子結集.
相中有相,除咗David今年再做老豆,教練都榮升老豆.啲鮑魚係我好俾心機咁刷,仲唔少心界到手添.....幸好大家都盛讚好食,不枉我食到中途入廚房努力.
大家都開開心心,邊食邊傾,女仕們亦交流母親心得,我就好耐都無同教練一齊飲酒了,好懷念李白吧既時光.臨尾當然要黎張大合照啦,崇真書友兩代同堂,出年就會多兩位小朋友一齊合照.崇真書院既兩年會考班,除咗老師既教誨令我印象深刻,一班投緣既朋友亦係我喜愛崇真既原因.

PS:希望大家生活愉快,馬Sir早日康復!