2014年10月6日 星期一

Forestry

相機入廠多日,卒之都可以係旺角SHOWROOM接番走.除咗係showroom裡試影幾張,當然要係維港影戶外黎試真啲.呢個兩個星期無相機用,真係好唔慣,我至知原來自己不自覺地將攝影培養成一種興趣.
市區路痴既我,要自己去新開既page one搵台灣女生同幸男,結果我都係開口問enquiry哥哥仔.憑職員一句"直行到尾,見到puma就上層",我結果都成功會合家人,晚飯就係page one裡既Forestry享用.
餐廳燈光好暗,唔方便開閃燈下,高ISO結果係多粗粒.
三百蚊一個set dinner,除咗前菜夠晒精緻,主菜牛柳既份量都較少,但勝在重質不重量.
人家既魚柳,亦都係細細份,可惜幸男都唔係太啱食,結果幸男食剩個份,由我同人家瓜分.
場內之燈光又暗又黃,好以無錢交電費咁,枱頭既candle light作點綴,我同人家都係愈坐愈眼訓....
我同人家都係食埋甜品至有飽肚既意識,今餐真係好有fine dinning既感覺................尖沙咀西餐三百蚊一個晚餐,又唔係話過份貴,食材又唔差,只係坐位燈光唔太舒服,兼且餐牌太少選擇.
食完飯去咗海邊,上埋支flash為人家同幸男影維港夜景合照.幸男唔多合作,最似樣既都係呢一張.最愛為人家及幸男留下一點一滴回憶,儘管自己常隱藏於EVF下,你們的笑容才是最重要.
PS:搞咗兩個禮拜,SONY師傅都係話A7配APSC鏡既死穴係室內出現失焦,要用中央對焦至可以提升中焦機率(平時用多點).FULL FRAME吸光較多,所以同係E MOUNT都唔會出現APSC鏡之問題.今日佔中無咩人上惠豐既SHOWROOM,我可以試下支FULL FRAME 24-70,真係無話會失焦,唯有希望SONY快啲出FULL FRAME 既E MOUNT天涯鏡啦.