2014年10月2日 星期四

綜合生日飯餐


每年既生日我都係想安在家中睇電影或劇集,享用台灣女生煮既住家飯.今年就變咗係提早同人家食大閘蟹慶祝生日,因為人家聽日約咗大學書友食飯.
今年已經係第四個年頭到香港老飯店食大閘蟹餐,不過今年店舖由美麗華轉咗去寶勒巷.
個餐貴咗,蟹粉海鮮羮升級至蟹粉翅,好耐都無食過了...
主角大閘蟹出場,賣相唔錯呀,望落去夠晒多膏.
蟹膏多到可以用匙羮勺出黎,好在我哋兩個都鍾意食大閘蟹,至可以年年都食二人餐.
蛋白蝦仁好大碟,其實冷盆既肴肉都未食晒,食到呢道菜,我已經差唔多飽.
豆苗紅繞肉,好似將兩舊以上既東坡肉切開黎炒豆苗,真係好鬼膩....
最後仲要一人一麵担担麵,我食咗兩三口就投降, 但人家可以完成一碗.
舊年我地都試過帶埋幸男黎食平啲果款大閘蟹餐,相信呢一款餐都可以填飽我地一家三口.
卒之終點在望,上埋飯後果盆,今晚番到屋企真係薯片都食唔落.
今年無咩生日禮物送俾台灣女生,因為日日番Day無咩時間出去市區行吓.自己既生日願望都係身體健康,一家人開開心心.