2014年10月4日 星期六

幸男四歲生日

今日係幸男四歲生日,A7相機連APSC天涯鏡仲係SONY度check緊,所以只能以手機相機作紀錄.
中午搭輕鐵去石排站,入新墟工廠區上23樓攞預訂既派對氣球,如果可以騎羊黎攞就好了....上到去等咗唔夠廿分鐘就可以攞走氣球(原來老闆娘個小朋友同幸男係同校師妹),抽住一大袋氣球行番去大興的士站等車番屋企.
幸男見到咁多氣球,當然開心,由於只有英文字母及數字之貼字隨MICKY氣球奉上,所以我以英文及數字砌出幸男之名字.
生日禮物當然唔少得,婆婆送既白色火車玩具,加上媽媽送既黃色火車玩具,而我送既係紅色兼附有車長米克風之發聲火車玩具(全部都係takaratomy之產品).
晏晝出市中心一齊睇台灣女生想睇既<<麥兜.我和我媽媽>>,其實就唔太啱小朋友睇,幸男肯睇足全場已好乖.....
晚飯番咗爺爺嫲嫲屋企黐餐,帶埋市中心聖安娜訂既生日蛋糕.
今年無咩特別既節目俾幸男,因為番day唔太多時間準備(同台灣女生之生日一樣)有時唔想太溺愛幸男,偶爾過啲簡單啲既模式,例如安在家中及與爺爺嫲嫲晚飯.總有掙扎既時候,因為社會上普遍走向"贏在起跑線"及"為孩子作最好既準備"等方針.

希望幸男,健康快樂,快高長大,唔知我仲可以抱起幸男多幾多年呢?