2015年4月18日 星期六

兩父子行市中心

是日放假,一家三口係市中心Berliner食晏,幸男揀番至愛既士多啤梨特飲.
雖然係星期六,但午餐時間唔太多人,可以直接入座點餐.台灣女生食完就自行搭輕鐵番晏,幸男就交俾我看管.
首先去行吉之島玩具部,跟住去隔離既運動部睇童裝鞋.睇埋華都既馬拉松,幸男揀咗我同人家係PUMA專門店睇過既黃色運動鞋.我問幸男去唔去市鎮公園睇烏龜,幸男話去,於是又去咗爬蟲館.
幸男見有蛇既石像唔願行埋去影,但叫我影低send俾媽媽(志在嚇人),頂多係同烏龜及鱷魚石像影相.影得最開心既,就係以花圃為背景既呢張.
呢個位置,係中學年代我同楝哥及主機一齊跑步既集合地及起點,幸男似乎對呢啲陳年舊事無咩興趣......
行番去市中心間貢茶買杯奶蓋奶茶,幸男就飲橙汁消暑.買埋件士多啤梨忌廉蛋糕,搭輕鐵送幸男上外母家接手晚餐.舊年因番工時間,好少同幸男去玩水.天氣再熱啲,就可以帶幸男去泳池玩.

PS:夜晚同Andrew,世伯,楝哥及溫生一齊係景峰既青葉酒樓食飯,純男人既世界.