2015年4月11日 星期六

Cavalia

傍晚一家三口搭巴士出尖沙咀新港中心地庫美食廣場食台式鐵板燒,食完就上樓上pacific coffee坐多陣,我地就搭船去中環碼頭,趕睇8點開場既Cavalia.
落雨天,有啲狼狽,我地係入口處擔住遮一陣黎等入狹窄既室內區域,讓職員檢查入場票.
帳篷內有紀念品區,小食區及供觀眾影相留念既區域.我趁其他人拎住個紙框影相時,用相機影幾張試色同閃燈強度,再俾身穿馬術服既職員姐姐仔幫我地影家庭照,戰術成功!
我地要再出户外,至可以入表演場地之主帳篷,又一次狼狽開遮收遮(我仲要以外套保護住相機).幸男食住爆谷黎等開show,一副悠閒樣子.
馬戲雜技為主,馬匹只係某些環節穿插,增加美感及亙動.第一節為一個鐘,接著係半個鐘既休息時段,第二節為一個鐘.本人就較喜歡由兩位女空中飛人交織既表演,眾人於高速馬背上既雜技,及水簾馬匹投影.氣氛及舞台效果都唔錯,至少幸男唔會話好悶兼要離場.
完場後,數位表演者係等候帳篷內為觀眾簽名及拍照留念,可惜幸男掛住四住望,無面向鏡頭.
幸男係紀念品區揀咗呢隻毛公仔,價錢貴咗少少($20X),只望他日可以為幸男勾起今晚既夢幻及愉快印象.
PS:對上一次睇馬戲係08年3月既ZINGARO星躍馬術奇藝坊,由於香港唔係成日有得睇,所以今次我地都買中價飛入場.可惜係電視廣告得知時,門票已經開售一段時間,未能以同一價錢揀到更佳位置...