2015年4月5日 星期日

元朗一天遊

孜孜爸爸誠邀我地一家三口去元朗劇院睇俄羅斯表演團既"手手愛漫遊",表演者用手掌同手臂組合出各種有趣圖案及文字,以交織一個個短篇主題.幸男同孜孜一齊係座位上模仿表演者,我就最鐘意最後夜光效果部份既"龍"主題(以係特意為香港站表演而準備).
睇完表演,我地去咗隔離既元朗公園,俾兩位小朋友放吓電.
孜孜爸爸帶住兩位小朋友踼波,我就一片心為大家影相(靜態啱我啲).
雖然有爭波踼既情況,但休息時間大家都係有講有笑.(友誼第一,比賽第二?)
我帶咗冰袋出黎載飲品,所以兩位小朋友可以享用到冰凍既果汁.(我飲凍金觀音,台灣女生飲凍檸檬茶)
好滿意呢張相,感覺好似親身用肉眼望住逆光既兩母子.光暈及懸浮之微塵,豐富了陽光溫暖既感覺.
對上一次係元朗公園一家三口合照都已經係年幾前,幸男亦都高大咗.小學前,我都唔想幸男太大壓力,一家人出去公園玩同睇表演,總好過強迫性去上各種興趣班試堂.我相信輕鬆快樂既童年回憶,比任何證書重要.
坐孜孜爸爸順風車,我先係屋企落車,再騎羊去外母家接人家入元朗食"爺爺雞煲".第一次惠顧,原來係之前同家楠食過日式放題既舖位.今晚係崇真書友聚餐,所以叫到一枱都係配料.
兩位書友未能出席,唔係就齊晒腳.雞煲味道OK,但份量較少(配料都係),而且一加水就淡晒味.食完飯一齊去咗HOME SWEET食甜品,雖然等得耐,但味道同款式都可以.