2015年4月4日 星期六

幸男四歲半生日@兒童節

 台灣女生訓得三個鐘就起身,因為要去大興接幸男搭巴士出中環海濱長廊睇RED BULL X FIGHTER(幸男掛住望飛車同現場觀眾).基於免費入場,所以好多人排隊入場,我地用咗近15分鐘至入到會場.
 高速之下,以S mode來應對,手動自動對焦參半,只求有張係清啲既.
 相比其他攝影者既長炮,24-240天涯鏡較難摘下大特寫.
全場最堅既都係呢款凌空大鵬展翅,可惜支能拉近少少同有人頭遮住......(其實crop走咗右下方L角)
 睇咗陣幸男就無耐性睇落去,可能係戶外曬兼熱.無睇最後果幾轉飛車,走去同幸男影相(唔太望鏡頭).
係碼頭商戶坐低小休,人家同幸男食雪糕,我飲凍咖啡.一家三口排隊等上觀光巴士,因為幸男話想坐好耐.
我地當然係坐上層,同車好多乘客都只係以手機影相或短片,反而我拎住部無反,重似係遊客.
入隧道時,幸男開始好攰同洽眼訓,一出隧道就訓著咗....
 抱住幸男落車,無幾耐就醒咗.搭260入屯門,晚餐係訂好枱既金舌食放題.
 今日既行程全為咗四歲半生日既幸男而計劃,希望幸男開心.
近九點我先去聖安娜攞訂好既蛋糕,店舖已落半閘,好在都仲有得攞.行番金舌食多陣,就找數兼番屋企.
 幸男,兒童節兼四歲半生日快樂~雖然人家同我都好攰(人家訓得少,我就孭相機兼作紀錄),但都想為幸男留多點回憶及童真..