2015年5月7日 星期四

母親節飯@新斗記 & Avengers 2@凱都

 特意去Watson's Winew買支Grand Cru Classe,因為今晚係母親節飯局,可以三父子一齊享用一支紅酒,而且呢度唔收開瓶費嘛.
 大佬同阿嫂未到,叫咗支藍妹同一碟鵝腸俾老媽食住兼飲住等人齊.
 原來佢地準備咗隻手錶俾老媽,作為母親節禮物.
 我地叫咗個六人餐,餸菜既份量好似比上次多.
平日專攻蒸魚既幸男,今日無心戀戰,結果我要幫手清食剩既份兒....
 套餐原本係有燒雞,但阿姐話賣晒,轉咗係2隻紅燒乳鴿,反而幸男多味啱胃口既餸.
 每次叫幸男望鏡頭影相,幸男都係唔太正經同合作,呢張已經係非常配合.
 大合照當然唔少得,可惜攞位太盡,對焦後右邊太少位,老媽亦唔太習慣望鏡頭耐啲.老媽當然開心,唔洗煮,有禮物,三代同堂食餐飯.
晏晝我用手機上網係凱都買飛睇復仇者聯盟2,俾多$6就可以買定飛,臨入場至攞飛.
故事真係估得到(利申:我只係睇過trailer),無睇過漫畫原著既我,覺得vision既出現有啲突兀(一粒聖石+有機再生囊=超生命體).特技同動作元素當然交足功課,但睇完之後有少少好似"家有喜事"或者"八星報喜"既感覺-群星滙集,熱鬧一番.