2015年5月17日 星期日

時光倒流-美荷樓

星期日放假都要早起身,因為台灣女生話想帶幸男去深水埗石硤尾邨美荷樓睇吓以前既生活.雖然我地遲咗少少到,但都趕得切跟導賞團.幸男對導團既歷史講解當然提唔起興趣,所以我不時叫幸男係懷舊照背景牆影相解悶.
展館內擺放著懷舊兒時玩意,相比現今電子玩意,舊玩意著重一班小朋友之間既亙動.時下既家庭偏向小型,鄰里斜向疏離,一班同齡玩伴變得罕見.
50年代美荷樓之外貎模型,舊圖則及當年照片造就了仔細既造工.
樓上既生活館,存放著當年美荷樓既家具及間格,令人有回到過去既感覺.
呢個近代啲既陳設,相信係70-80年代.
我細個時,記得阿公阿婆或其他親戚都會係屋企擺福祿壽或觀音像.可以俾幸男望見父母兒時既生活家品,感覺蠻特別,好似自己都變番3歲幾,而幸男係未來探自己般.
導賞完畢,我地出咗去門口補影相.其實呢度已經變咗青年旅舍,部份地方保育成為歷史展覽館.
遊戲室內有各種懷舊玩具,幸男試過扭計骰後,就同人家一齊玩吊魚機.
我哋見青年旅舍內有餐廳,所以貪方便搵位坐低,人家先為肚餓既幸男排隊買嘢食.雖然價錢貴少少,但賣相同味道都係誠意之作,非一般canteen所能比擬.
見近小歌仔屋企,相約一齊食晏兼聚吓.由於有場過雲大雨,我用人家既遮落去接小歌仔.可惜我聽唔明小歌仔既位置,所以停咗雨至係近門口既位置相會.

食完嘢,人家帶幸男去搭車入沙田參加大學書友聚會,我就同小歌仔一齊行番去地鐵站.自己搭巴士番屋企洗衫晾衫,家務永遠都做唔完...