2016年2月11日 星期四

林村

元朗廣場元気午餐後,於巴士總站等64K,因為想去林村感受新年氣氛(一家三口都係第一次去林村).排係我地後面既老外著住黑色華服上衣,咁啱坐上層座位時,與我只隔走廊位,仲主動問我是否去林村影相(可能見我影完巴士後,拎住部相機排隊).
巴士行得慢,尤其係上大斜路時,成個鐘至到埗.幸男之前病咗無去行花市買風車,今日可以補番數.
黎林村當要拋寶碟,但而家拋既係塑膠假橙綁住願望咭.幸男寫完第一個願望,再跟媽媽既提示寫第二個願望.
第一二代既許願樹已退役,取而代之既係仿真塑膠樹,遠睇都唔察覺端倪.今日年初四,比我預期中無咁迫同多人.
準備拋寶碟前,為幸男影番張相先.唔好睇幸男咁開心,之後人家同幸男一齊拋,試咗幾次至成功勾中樹梢,但又其他人拋既寶碟擊落,當場唔開心都喊.
我抱住幸男去最近既樹梢去掛寶碟,但幸男好怕我抱高過肩膀位置,仲喊咗出黎.走番出外圍,將幸男放落地,安慰過後,再抱起幸男去掛,卒之都掛得穩妥.當我入番去仿真許願樹影相留念時(有當年打war game時既感覺,但bb彈變大了同減速了),被膠橙擲中兩次,如果係真橙的話,相機受損兼肉身紅腫都有份.....
 
任務完成,笑逐顏開,一啲都唔似喊過同扭計~
係村內既美食檔買咗個雞蛋仔($20),同橙汁($10),幸男坐係石壆位,慢慢嘆茶點(人家檢視點解風車唔係個個都一齊轉).
臨走前見到有幸運轉盤,幸男排隊自己轉,結果係"財源廣進".幸男話"呢個咪對我個願望有幫助",中文理解能力突然提升!
回程等巴士大排長龍,見有小巴$20位(唔知係假日價)有得坐,急急帶開始有睡意既幸男上車.半個鐘就到元朗,見未夠鐘番爺爺嫲嫲屋企食飯,於是行玩具舖,結果買咗上次聚會wing fung愛兒帶出黎玩既tomica.
黐貼紙黐到我眼澀,但幸男就好滿意呢盒兩車合體(組合車同機械人)既玩具,開心體驗"好多車車"既願望~