2016年11月1日 星期二

幻之羽手先-考試後慶功宴


幸男完成小學第一個考試,為表揚幸男既付出及台灣女生既辛勞,一家三口出去尖東食名古屋菜,重拾旅行既歡樂時光.
呢間食店係我係網上搜尋"羽手先"時搵到既日式食店之香港分部.店內有唔少日本人黎幫襯,貼滿日文既廣告及菜單,真係好似去咗日本旅行咁.
呢客西柚帶子沙律好好食,唔知食材是否全日本直送呢?
星期二至有既咖喱飯,無諗過磚紅色汁既配料係豬腸.幸男唔啱食,而我都覺得麻麻地,食過咖喱雞同飯就算.
店內有相熟啤酒牌子既生啤,當然要叫番一杯~
人家都叫咗杯梅酒梳打,拎住傳說中既"幻之羽手先"影相.
"幻之羽手先"比較惹味,鹽燒雞翼被比下去,但其實都味道唔差~
芝士蝦春卷,無想像中咁多芝士,下次可以唔叫.
幸男原本話可以食晒一碟五隻既鹽燒雞翼,但結果只係食得3隻,不過就真係食得好滋味.
朴葉味噌燒,我地當初係飛驒既溫泉旅館都只係見過隔離枱有得食,無諗過番香港仲有機會補試.由於我本身食拉麵都揀味噌,所以呢一款以味噌調味既牛肉好啱我口味,加上朴葉既獨特味道,下次都會再食.
我同一家叫多一客幻之羽手先就埋單,走去附近既日式雪糕店食甜品.幸男同人家一齊分一個士多啤梨甜品,食得好開心.
行去260X巴士站時,見商廈外牆已掛好聖誕燈飾,於是係天橋上砌好相機同閃燈,為兩母子影合照.
自從幸男就讀小學後,平時都好難可以一家三口一齊出街食晚,飯或者行吓,因為放學已近三點,上埋功課班已五點有多,翌日又要早起身番學.....感覺上,幼稚園真係小朋友最可愛既時間,兼且最童真既時光.無咩大壓力下既幸男,可以放學後輕鬆完成功課,兼訓個小睡,再玩喜愛既玩具.適逢爸媽番早更或放假,仲可以晏晝出街玩.

幸男並無抗拒小學既時間表,可能多咗與同學們既亙動及新學科既嘗試.我不時同幸男說教"學習係為咗生活所需",除了應付日常生活外,更為將來作準備.發掘自己既長處及興趣,他日回饋社會."爸爸曾經想做一個研究生,參與可以改善人類生活既計劃".